Besluiten nemen? Zó doe je dat!

2018 - Wil je dat er iets gaat veranderen? Dan is dit nodig:

1. Je moet het echt willen
2. Je moet het gevoel hebben dat je het echt kan
3. Je moet er prioriteit aan gegeven.

Heb je wel eens een goed voornemen gehad wat je niet waar had gemaakt? Kan de verklaring zijn dat één van de drie bovenstaande punten er niet was?

Als je wil dat er iets gaat veranderen, dan moet je kiezen voor die verandering. Kiezen voor actie. Als je niks doet, dan kies je eigenlijk ook, maar dan voor op de oude voet door blijven gaan met alle negatieve gevolgen daarvan.

Online cursussen bekijken hierover >


Aan de slag!

Pak een pen en papier, of je laptop, tablet of smartphone.
Met alleen voornemens, denken en plannen gebeurt er helemaal niets.
Pas met dóén gebeurt er iets en kan er iets veranderen.

Opschrijven zorgt ervoor dat het duidelijker wordt. Je voornemen is dan minder vaag. Bovendien hoef je het zelf niet te onthouden. Dat maakt het een stuk makkelijker omdat het energie spaart. En je vergroot je kansen enorm.

Maak een lijstje met alle negatieve gevolgen als je niet kiest voor verandering.
Zet al deze negatieve gevolgen voor je op een rij.
En maak daarna een lijst met alle positieve gevolgen voor jou als je wel kiest voor verandering.

Bekijk het overzicht. Wat zou je graag willen?
Ben je bereid om daar moeite voor te doen? En erin te investeren?


Gezonder, energieker, aantrekkelijker, zelfverzekerder en meer ontspannen

Als je investeert in jezelf en je gezondheid, dan zal alles beter gaan.
Al je taken zullen lichter voelen, zowel je geestelijke taken als je lichamelijke taken.
Dus ook het werken, de liefde bedrijven en je hobby’s zullen makkelijker gaan.

Het resultaat? Je wordt vanzelf gezonder, energieker, aantrekkelijker, zelfverzekerder en meer ontspannen.
Spreekt minstens één resultaat je daarvan aan? Dat is genoeg om te gaan starten met veranderen.

Schrijf op wat je wilt. Wat is je besluit? Formuleer het in positieve woorden. Schrijf op wat je wél wil. Je mag het ook tekenen als je dat fijner vindt.

Succes met het bereiken van jouw gewenste resultaat!

Online cursussen bekijken hierover > 


Geschreven door: Bob ter Haak - Oprichter MijnVoedingsplan.nl en rebelse sportdiëtist

Deel dit bericht via

Gratis zien hoeveel eiwit, koolhydraat en vet ik nodig heb.

Hey!

Ik ben Bob, rebelse diëtist en heb een extra maag voor chocola.

Lange tijd voelde ik me totaal niet Bassie & Adriaan.
Ik liep mezelf constant voorbij en worstelde met mijn gewicht en energie.

Nu voel ik me zó veel gelukkiger... dan gun ik iedereen.
Dat is de reden dat ik dit platform heb opgericht.

Maar nog steeds voel ik me soms onzeker en maak geregeld fouten. 
Gelukkig maar, want ik ben niet perfect en dat hoeft ook niet :) 


Meer liefde en andere rare tips ontvangen?

Dat geef ik je graag als presentje voor je bezoek aan mijn site. Je ziet ze direct in je mail.











© 2019 - Alle rechten voorbehouden - MijnVoedingsplan.nl - Algemene voorwaarden  - Privacy verklaring - Website door PingOnline